hallo ik heb een probleem met een voyager van 96 afgelopen zaterdag een geriviseerde kop geplaatst inverband met roken van de oude kop waren de klepgeleiders helemaal weg had al de seals vervangen maar geen effect zodoende de nieuwe kop nu doet het volgende zich voor bij starten een rookpluim en als de moter warm is bij iedere stopbeurt een gruwelijke uitstoot van rook zelf zit ik aan teveel moterolie te denken daar er 4.25 liter voorgeschreven wort en zaterdag moest ik bijna 5ltr bijvullen naar de oude olie deraf gehaald te hebben maar dit dus zonder dt ik de oliefilter vernieuwd heb bij 4.9 ltr staat ie namelijk pas aan zijn maximum de moter heeft325000 km gedraaid hopelijk krijg ik een reactie hierop
m.v. hans
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zuiger veren versleten?
meet eens compressie, meet ook eens compressie met wat olie op de zuiger.
is de compressie met olie beter dan zijn waarschijnlijk de zuiger veren versleten,
1 compressie test ?
2 lek test ?
zonder deze info moeilijk een advies te geven
roken op LPG of alleen bij benzine ?
sorry maar dat probleem is pas sinds een paar dagen opgelost was de pcvvalve tussen klepdeksel en inlaat die was stuk die veroorzaakte het vele oliegebruik en roken dat stotteren doet ie dus nog vandaar mijn vraag over g3 deruit en dan gewoon gas erinbouwen staat toch g3 op kenteken weet dat dat niet klopt maar dat risico ga ik aan
m.v.g hans
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar