hallo
volgens de garage is er geen probleem bij de botorsteunen zicht baar! op t moment dat je de koppeling laat opkomen moet je t gas heel secuur in trappen anders krijg je een soort loze ruimte dus soort bonkje
ook is de koppeling moeilijker in zin 5 tekrijgen sinds er een nieuw tussenstuk vd uilaat is vervangen.
de saxo is al jaren bekend met af en toegalloperende toeren teller.
bij uiterst sturen (parkeren) hoor je af en toe een soort geluid van een stang die op spanning staat los schiet.
al sinds ik m heb ik t gevoel dat ie gaat zwieren op de snelweg vooral met warm weer.
misschien ben ik verwend heb flinke tijd op mercedes e 220 gereden en kan dat natuurlijk niet vergelijken.
maar toch denk ik dat deze klachten ook verholpen k moeten kunnen worden.
aardig wat klachten voor een saxautootje
bedankt alvast
groet een vrouw die m wel op zijn staart trapt maar ook naar m luisterd.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dat bonkje is bij deze auto heel normaal dit is de speling van differentieel en aandrijfassen
ik heb vroeger bij ax deze vraag al eens gehad van iemand die al vele jaren deze auto al reed maar ineens dat geluid ging horen en zo ging rijden dat ze dit geluid constant hoorbaar was met optrekken
ook het geluid bij stiuren is normaal dit is de bovenste veerschotel die wil meedraaien maar dit gaat moeizaam
bij de duurdere auto,s is dit draaipunt gelagerd waardoor het makkelijker draait
schokdempers controleren op werking en kijken naar slijtage van voorbanden eventueel controle van uitlijning
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Saxo of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar