close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Citroën C5: CITOEN C5 2.0L HDI

Bouwjaar: 2004

WE HEBBEN EEN C5 MET DE KLACHT DAT DE AUTO NIET LEKKER VEERT NA DE START ALS ER EVEN MEE GEREDEN IS IS HET NORMAAL ; HET VERVELENDE IS ALLEEN DAT IK ER NIKS VAN MERK MAAR DE KLANT WEL ; HEEFT IEMAND EEN IDEE WAT HET ZOU KUNNEN ZIJN OF ZIT HET BIJ DE KLANT TUSSEN ZIJN OREN.

Geplaatst door

jan T (150)
badge vip badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

C5 inruilen en DS verkopen. Als alles koud is, is het stug, na enkele kilometers is het "los". Dus lekker zo laten!

sytze 0
badge

18 jaar

Sytze bedankt voor je commentaar hier hebben we wat aan!!

garageburgwal 0
badge

18 jaar

ik begrijp dus dat het bij meneer tussen zijn oren moet zitten.
groetjes jan

jan T 150
badge vip badge

18 jaar

Dacht het wel! Wat je wou je der in godsnaam aan doen?! Als de auto goed rijd na een paar kilometer lekker zo laten. Waarschijnlijk zit het in de banden. Die moeten ff warm worden en dan zijn ze pas soepel. Ik zou een c5 wel het liefst met michelin laten rijden, denk dat je dan het minst last hebt.
ok, heb je hier dan wat aan Rene?

sytze 0
badge

18 jaar

Nou sorry hoor maar dat zou voor mij de eerste auto zijn waarvan de banden eerst niet veren omdat ze koud zijn?!? Maarja wie ben ik :-)

garageburgwal 0
badge

18 jaar

Toch is het zo, wielen slingeren ook vaak iets als ze koud zijn.......

sytze 0
badge

18 jaar

wat een raar verhaal.... ik had er laatst een, ook ongeveer zo. blijkt dat de veerboldruk te laag is. mn tester verbouwd, en van de 25 bar die er in hoort te zitten, zat er nog 21 bar in keer 2 is 8 bar verlies..... als de auto even rijd, wordt het gas warm, en zet wat uit. druk wordt dus verhoogd! gaat dan ook net even beter veren.
vervangen lijkt mij?

E.TURBO 0
badge

18 jaar

Ik weet niet of ik het goed gelezen heb, maar de auteur, Jan, een kundig monteur lijkt mij, zegt toch heel duidelijk dat hij er zelf niks van kan merken, ik zal het wel verkeerd zien, maar ik vind het een storm in een glas water. Een veerbol die pas werkt na een paar kilometer? En dan plots 8 bar omhoog schiet? Over rare verhalen gesproken! Zou gewoon alles vervangen, al denk ik niet dat de klant het daar mee eens zal zijn. En als het voor garantie is kun je de poort ook maar beter sluiten.

sytze 0
badge

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C5 of stel zelf een nieuwe vraag.