Deze Xantia 1.8i 16v (LFY) heeft HC gehalte van 400-1000 PPM in het expansievat. Deze auto loopt ook op G3. Verdamper al ontkoppelt van het koelsysteem en er lijkt geen verschil. Eerst leek het er wel verschil tussen te bestaan. Koppakking is al vervangen maar leverde niet het gewenste resultaat.
Geplaatst door witte12281 (0) PRO , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën Xantia? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Xantia of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
Nic8069 (0) PRO, 19 jaar geleden
Werd de cilinderkop op dichtheid en vlakheid getest?
witte12281 (0) PRO, 19 jaar geleden
De kop is gevlakt maar niet afgeperst.
Nic8069 (0) PRO, 19 jaar geleden
Dat is natuurlijk niet zo slim, nu blijf je met de twijfel zitten of de cilinderkop niet met barstjes zit.
Wat is het probleem met deze wagen? Koelwaterverbruik? Komt het koelwater onder druk staan?
witte12281 (0) PRO, 19 jaar geleden
Hij heeft soms last van druk op het systeem. Verdamper is ook niet zuiver naar mijn idee!
JOHN5671 (0) PRO, 19 jaar geleden
Al twee keer defecte verdamper gehad (AG) die af en toe lpg door lieten in koelsysteem. Verdamper eraf laten en dan proberen??
witte12281 (0) PRO, 19 jaar geleden
Ok ga ik doen.