Auto houdt in rond de 3000 toeren. Luchtmassameter vervangen, uitlaat en catalisator afgekoppeld, leidingen turbo afgekoppeld. Darmpjes nagekeken. NIETS HELPT !!!
Turbo fluit nogal....maar werkt!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Er staat geen intercooler op en eris geen darm die zich dichtzuigt. Maar hij "versmacht, versmoort" precies.............
Tips??????????????????
UItgelezen met Lexia, geeft "PERMANENTE STORING OP 3e PLUNJER". Dit is de plunjer op de injectiepomp. Bij Citroën weten ze er ook geen raad mee.
Wat is de code?
P1135?
Oiram
geen code, gewoon "permanente storing ..."
Citroên onbekend bij de professionals blijkbaar?
Jaja, zo te zien geen oplossingen in zicht
Kun je je inlaat druk en brandstof druk op dat moment zien?
op de hoge druk pomp zit een (3e) plunjer die elektrisch bedient word en uitgeschakeld is als er weinig
opbrengt/druk nodig is. bij een permanente storing hierop zal waarschijnlijk deze, de bedrading ervan of de aansturing defekt zijn.
J.E
J.E.,
Dit is wat ik als antwoord bij Citroën krijg, maar hier kunnen vele uren inkruipen die mijn klant niet wil/kan betalen.
Bedankt
Jan
Vandaag klant op bezoek gehad, voertuig loopt terug perfect na 3e tankbeurt met "perffecte" diesel. Slechte diesel getankt in Portugal en Spanje?
Dat zijn ook gevallen om ziek van te worden........
als je het maar weet, en dat noemt de vooruitgang in de automobielsector.........
hallo mannen , heeft die motor aan inlaat gedeelte geen klep zitten ? te demonteren met 2 moeren van 6 mm dacht ik. klep word bediend met een plastiek armpje durft er al eens afgaan ! vervangen ! gevolg komt onvoldoende lucht in motor ! opletten hier he ! valt voor !
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Jumper of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar