Wij staan met een Jumper 2 in de garage die erg rookt en stottert op 3000 tr.
Injecteurs laten testen en 3 stuks vervangen.
Zelfde probleem nog, geen storingscodes.
Turbo levert goed zijn druk, geen darmen die dichtzuigen.
Drukregelaar op pomp gecontroleerd en dichtingen vervangen.
Compressietest motor.
Allemaal goed maar motor blijft roken.
Iemand een idee?
Alvast bedankt,
Bert
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Jumper of stel zelf een nieuwe vraag.
je hebt in een auto diverse kleuren rook
witte rook betekend water in cilinder/s
blauwe rook is verbranden van olie
zwarte rook is verbranden van de brandstof op een niet juiste wijze meestal het gevolg van verstuivers die vervuild zijn
bij de laaste 2 kan je proberen met een motorflush en tankreinigers te werken dit is het goedkoopste
al het andere wordt duur
17 jaar