Wie heeft dit ook al meegemaakt?Koppeling vervangen en nu problemen met ontluchten.Mastercilinder vervangen en zijn al ondertussen aan de derde bezig, geraakt dicht zodat er geen remvloeistof doorgeraakt resultaat pedaaldruk valt gewoon weg en je kan niet meer ontluchten omdat er gewoon niets door komt.
VIN ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wil je het VIN even plaatsen?
nachtje laten rusten
Remolie via de hulpcilinder naar boven pompen al geprobeerd? Gewoon met een oud oliespuitje en een slangetje.
[quote=marcel7031]Remolie via de hulpcilinder naar boven pompen al geprobeerd? Gewoon met een oud oliespuitje en een slangetje.[/quote]
Hei,
Ja heb alles geprobeerd zit gewoon dicht , begin te twijfelen of het aan de olie zou liggen zodat de dichting opzwelt en niets meer doorlaat.
als het aan de remvloeistof ligt dan hebben alle c5 het
bij reparatie aan hydraulische koppeling vervang beide cilinders zowel gever als ook nemer
en op druk ontluchten is het beste zodat de luchtbellen er uit kunnen
Probleem gevonden blijkt het toch de verkeerde remvloeistof te zijn was verkeerd geleverd door citroen zelf.
Wat is er ingegooit,? Er moet DOT4 in.
verkeerde remvloeistof geleverd door citroën????
lijkt me ook sterk van daar mn vraag van wat is er ingegooit? Dot4 remmen, SB en vering LDS. Xantia heeft LHM voor SB, Vering EN remmen,
Pfff zal het je kort uitleggen ik kijk op de pc er staat een nummer in plaats van DOT 4 en vermits ik toch onderdelen moest halen bij citroen vraag ik in een keer remolie mee omdat je bij citroen verschillende soorten hebt.Ik vraag daar ter plaatse is dit de juiste omdat er LDS op staat ja ja ja zeggen ze (en dit hebben we ook later bij die problemen nog eens gevraagd bij de verdeler).Dus ik sta er niet meer bij stil en gebruik die olie met het gekende resultaat.Achteraf is het gemakklijk van bla bla bla had dit en ge moest .Niemand is perfekt en zijn dus allemaal fout en de citroenverdeler zal een deel tegemoet komen in de onkosten.De wagen rijd terug en probleem opgelost dat is het voornaamste.En ja in het vervolg dubbele kontrol ook bij orginalen onderdelen ;))
Ploempe, de AFNEMER(jij dus in dit geval) is ten alle tijden(!) verantwoordelijk voor de controle van de levering van de juiste onderdelen! Ongeacht waar je je onderdelen haalt!
Ja dat kan en dan wat wil je hier mee bereiken of zeggen .Ik ben met de verdeler overeengekomen dat ze mee delen in de onkosten en dat is zonder zever gegaan .
Ik wil je alleen waarschuwen voor de volgende keer ;).
Goed om te horen dat de dealer mee deelt in de kosten.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C5 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar