Als men aan het rijden is in 4de of 5de versnelling en de motor staat op bedrijfstemperatuur en men wil accelereren/rap optrekken(het gaspedaal voledig indrukt),
dan valt na 1a2sec.de motor stil.Na dan ongeveer 1 min te wachten kan men de motor terug starten en wegrijden.
Bij controle op de bedradingen naar de HD brandstofpomp meet ik tijdens het rijden een variable voltage van 1,5 V. op ralentie tot 13 a 14 V.bij vol gas en dan valt plots de massa weg en stopt de motor met draaien.Dit is juist het zelfde als dat men de motor met het sleutelcontact stil legt.
Wat kan de oorzaak zijn dat de motor uigeschakeld wordt?
Groetjes
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zit bij deze auto een opvoerpomp in de tank
kijk dan onder de motorkap in de zekeringkast naar de stekkers mogelijk dat daar een slecht contact zit
anders de druk controleren van opvoerpomp
als er lucht in het brandstofsysteem komt kan een sensor er ook voor zorgen dat de pomp uit gezet wordt
geen storingscodes aanwezig
[b]Vergeet niet om de oplossing ook te vermelden. Degene die helpt bij het oplossen van een probleem hoort graag hoe het is afgelopen![/b]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C5 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar