Heeft er iemand ervaring met het monteren onder een Cuore uit 2009?
Zijn bijvoorbeeld de boutgaten al voorbereid vanaf de fabriek? En is het voor iemand die eigenlijk alles aan een auto zelf doet, tot motor uit- en inbouwen, goed zelf uit te voeren?
Graag reacties. Bij voorbaat dank.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
volgens mijn zijn de gaten voorbereid, inbouwen moet geen probleem zijn voor iemand die zoveel ervaring heeft met autos
Bij een nieuwe trekhaak zit een beschrijving bij , en voor iemand met sleutelervaring lijkt me het geen probleem.
Zorg wel voor het juiste aansluitsetje om electronische problemen te voorkomen.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had ergens gelezen dat de boutgaten voorbereid zouden zijn, maar ik denk ik vraag even of iemand dat zeker weet. Ik heb al begrepen dat ik het beste een autospecifieke kabelset kan kopen. En ik denk dat ik dan voor een 13-polige ga.
9 jaar
bij een 13-polige is het wat meer werk bedrading moeten naar zekeringkast of accu monteren
Is dat ook bij een autospecifieke kabelset? Ik hoopte dat dat een kwestie zou zijn van gewoon stekkers in elkaar steken. Is dat alleen bij een 7-polige kabelset?
Ik weet ook niet of ik een 13-polige kabelset nodig heb. Het was gewoon van laat ik maar het maximale nemen hahaha. Maar misschien voldoet een 7-polige.
Ik heb een oude vouwwagen gekocht. Die maak ik leeg en dan heb ik een aanhangwagen met een klep. Daar kan ik als we op vakantie gaan mooi wat spullen in meenemen. Zou een 7-polige stekker dan voldoen?
9 jaar
Voor een oude vouwwagen is 7 polig voldoende.
Maar tegenwoordig is er ook al veel 13 polig.
Ik zou voor 13 polig gaan , is niks moeilijker , en een verloop van 13 naar 7 voor 1,50 euro is voldoende om de boel in alle gevallen te laten werken.
Anders gewoon even bij de leverancier van de haak na vragen.
Daarom dacht ik in elk geval een 13-polige te nemen, maar als het veel meer werk is dan toch maar niet. Maar als ik nu lees dat dat niet zo is zal het toch een 13-polige worden. De leverancier heeft al bevestigd dat het een autospecifieke kabelset is. En dan inderdaad een verloop ertussen.
9 jaar
@Henry Danse:
Indien u wilt reageren op de laatste reactie, dan graag in het tekstvak ONDER de laatste reactie waar antwoord direct boven staat en NIET via de button citeren.
Het herhalen van de laatste reactie heeft geen enkele toegevoegde waarde voor het oplossen van uw vraag cq. probleem.
[quote=Henry Danse]Bedankt voor jullie reacties.
Ik had ergens gelezen dat de boutgaten voorbereid zouden zijn, maar ik denk ik vraag even of iemand dat zeker weet. Ik heb al begrepen dat ik het beste een autospecifieke kabelset kan kopen. En ik denk dat ik dan voor een 13-polige ga.[/quote]
Dan had ik dit dus zonder het te beseffen goed gedaan ondanks dat het 2 reacties waren :-). Ik wist het niet, is voor mij geen dagelijks werk hier.
Thanks voor de correctie.
9 jaar
Ik heb een Daihatsu dealer gemaild en kreeg dit als antwoord:
"Het is bij een Cuore (L276) niet zo dat de boutgaten zijn voorbereid deze zul jezelf moeten uitmeten en boren de stekkerdoos is wel een kwestie van stekkers"
Was ik bijna overtuigd om er zelf aan te beginnen, maar dan krijg ik deze info pffff. Nu twijfel ik wel heel erg hahaha.
9 jaar
Vaak zitten er al stanspunten op de plek waar geboord moet worden.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar