auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Daihatsu feroza: vermogens verlies

Bouwjaar: 1991

tussen de 2100 en de 2800 toeren houd de auto in

bougie kabels bobine kabel verdelerkap rotor contactpuntjes vacuum slangen en lucht filter zijn door de dealer gekontroleerd de caburateur is gereinigd alles ok toch blijft de motor in houden wie kan me helpen

ik weet het verder niet meer

Geplaatst door

manus6870 (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

elektronische ontsteking klopt maar je hebt ook types met carburateur, zijn er maar heel weinig van. en er is een modificatie geweest van de centraalvervroegingsveertjes van de ontsteking zal ik van de week even opzoeken

leo6532 0

20 jaar

elektronische ontsteking klopt maar je hebt ook types met carburateur, zijn er maar heel weinig van. en er is een modificatie geweest van de centraalvervroegingsveertjes van de ontsteking zal ik van de week even opzoeken

leo6532 0

20 jaar

ik heb geen benzine inspuiting ik heb namelijk de hd motor er in zitten en is echt geen injectie

manus6870 0

20 jaar

vertragings klepje verwijderen zit in vacuumslang naar verdeler toe ziet er zwart/wit/geel uit en de ontsteking op 7 graden zetten er is ook een modificatie geweest maar dat was voor het pingelen van de motor tussen 2500-3000 t/min dat waren de veertjes van de centraal vervroeging

leo6532 0

20 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Feroza of stel zelf een nieuwe vraag.