Aan mijn (de hands )blauwe Punto is al veel verspijkerd. Ik heb hem nu bijna 1 1/2 jaar en startmotor, schokbrekers achter, remmen en remklauwen voor, banden zijn vervangen. Ik heb geluk gehad met de distributie riem die kapot ging en de motor toch niet in de soep. Maar nu staat de kachel op het programma. ( 650-850 E) . Zoals je leest verliest de Punto koelvloeistof ( ging eerst heel goed op en neer naar Frankrijk en net wat bijvullen) nu is het echt veel. Kan de kachel niet losgeschakelt worden.... of zit ik vast aan deze reparatie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je kan natuurlijk de kachel uitschakelen door in en uit met elkaar te verbinden, maar of dat een oplossing is?
Heb je kunnen zien waar hij lekt? Het kan ook de koppaking zijn.
Wat betreft benzinegeur: Het vertrekbuisje van de benzinepomp gaat nog al eens kapot bij die auto's. Schroef het dekselje eens weg onder de achterbank dan kan je zien of hij daar lekt.
onder de koppakking is het wel nat, maar verlies geen olie. ik ga het controleren henk. merci. ik laat je het vervolg weten....
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar