Ik heb een GP 1.3 Multijet diesel van 2009. Euro 4 zonder roetfilter. Ik vervang de olie alle 15000km, de laatste 3 jaar om de 7 a 8000km + filter. Olie is 5w40 A3/B4.
ca 140000km. Ik lees op enkele blogs dat er veel kettingbreuken zijn, maar ik zie ook dat dit allemaal motoren zijn vanaf 2010. Zou het kunnen zijn dat dit kettingprobleem voor 2010 niet bestond om een of andere reden??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Spijtig genoeg geen reactie's.
Ja... het zou kunnen zijn dat dit kettingprobleem voor 2010 niet bestond om een of andere reden.
Maar als je zelf geen problemen hebt met de ketting, zou ik er niet wakker van liggen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar