Fiat Cinquecento: houd heel erg in by 3000 toeren

Bouwjaar: 1995

hallo lieve mensen ik heb een probleem cinquecento 1.1i spoting
uitveoring hy houderg in by 3000toeren dit is al drie weken zo
drie maanden geleden heb een grotebeurt gegeven alles is vvervangen bougie's benzine filter olie oliefilter luchtfilter
er zit geen onsteking in deze motor het is een vonken bobine
bougiekabel zyn gekontroleert ik hem op valselucht nagekeken
vacuumslangen inlaatspruitstuk ikheb by centraal ispuitnaalt losgehaalt ook niets ik heb hem by fiatdealer laten uitlezen
volgens de dealeris het de computer
hy heeft nog de krukaspoelieopnemer voor BDP vervangen heeft niet geholpen ik had de ik had de auto weer nodig ik nam de hem weer mee van de dealer
ik heb een computer van de sloop opdam gehaalt erop gezet heeft
niet geholpen presies hetzelfde
Dit inhouden doet hy alleen onder het ryden als hy stil staat hy draaiet stationer ik geef gas dan doet hy het niet ik vind dit vreemt
ik moet hem maar nogeen keer uitlaten lezenn denk ik

ik weet het anders niet

heeft iemand ervaring gfaag welkom

turbo11673

Geplaatst door turbo11673 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Cinquecento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Averdonk (0) PRO, 19 jaar geleden

De map-sensor gaat nog wel eens stuk bij 'n cinquecento. Heeft 'n 3-polige aansluiting en een vacuumslang naar het inlaatspruitstuk, meestal ergens onder het injectiehuis. Even naar de sloop toe is de moeite waard, denk ik.

turbo11673 (0) PRO, 19 jaar geleden

hartelyk dank Averdonk ik kan nu teminste ergens gaan kyken
ik werd er gek van ik dacht ook zo iets maar ik wist het niet waarik moest kyken bedoel je onder de inlaatspruit stuk kam presies uitleggen waar hy zit.

je word echt bedankt hoor vriendelyke groeten doeii

ik hoor het graag

turbo11673 (0) PRO, 19 jaar geleden

hallo mensen ik heb het probleem gevonden het was de spanningsregelaar van de dynamo koolborstel een hellemaal versleten ik vind dit erg raar hoor

dan weet jullie dat voor de volgende keer
nog bedankt voor je reactie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.