Mijn geel geval houd bij ca 2500 toeren even in,
wagen heeft wel een hele tijd stop gestaan, mogelijke vervuiling in het brandstof systeem de oorzaak ?
ofschoon het dan vreemd is dat dit telkens rond dat toerental gebeurd.
wie o wie heeft de verlossende tip ??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je de lambda sonde al gemeten deze wil nog wel eens moeilijk doen
[quote=patrick goedhart]heb je de lambda sonde al gemeten deze wil nog wel eens moeilijk doen[/quote]
He Patrick
hoe meet je die ??
en waar ??
voor bij de inlaatspruitstuk bij de sonde zit een stekker met 4 draden twee van gelijke kleur die is van het verwarmingselement van de zonde en twee van een andere kleur de derde moet je hebben met een paperklip of scherpe lange meetpen kun je dan bovenin de stekker meten
he Patrick
Lambda sonde schijnt goed te zijn...??
waarschijnlijk zit er ergens een vacuum probleem ...
( onder luchtfilter hangt een slangetje los...!)
probleem waarschijnlijk opgelost...
ondanks dat de lambda sonde goed scheen te zijn, deze toch vervangen
( universeel via eBay gekocht voor net geen 32 euro )...
nu is het inhouden verdwenen...althans....tot nu toe
nu blijft het stationair toerental boven de 1000 toeren hangen en zakt veel te langzaam weer terug....
probleem van inhouden is idd opgelost, rijdt nu fatsoenlijk, alleen het stationair toerental is nog te hoog denk ik.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar