Auto komt binnen omdat de motor niet loopt.
De zekering voor het regelapparaat is stuk.
Na vervangen van de zekering loopt de auto op twee cilinders.
Ëen van de twee bobines is stuk( is ook goed warm geweest, zit een scheur in en er loopt isolatie uit)
Beide bobines vervangen en auto loopt goed.
Na een dag komt de auto terug, loopt weer op twee cilinders, zelfde bobine vonkt niet.
In overleg met dealer regelapparaat vervangen.
Auto loopt nog op twee cilinders, bobine die eerder vervangen was weer vervangen, auto loopt weer goed.
Er zal een behoorlijk grote stroom over die ene bobine lopen, word ook warm.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Regelapparaat kapot
Regelapparaat is al vervangen + bobines. Daarna kwam kwam na een dag het lopen op twee cilinders terug.
Sorry, verkeerd gelezen. Zit er geen sluiting of fout in de bijhorende kabels of kabelbundel?
Dat verklaart niet waarom vervolgens die ene bobine van cil. 1-4 weer stuk gaat. ( verbrand )
Je zou bijna denken dat fiat een ruil regelapparaat heeft geleverd met de zelfde storing.
Het komt meer voor bij Fiat dat het regelapparaat kapot gaat op de aansluiting van de bobines.
Zou er verschil in bobines zijn mbt tot de primaire weerstand? Ik neem aan dat je de Fiat bobines op chassisnr hebt besteld en gemonteerd?
Ik weet dat je bij bv VW penbobines in de fout kan gaan. Daar zit sosms in op het oog gelijke bobines verschil in voor een bepaald type motor.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Panda of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar