hallo,
ik heb het volgene probleem ,
ik heb mijn distr. riem en span rol en waterpomp vervangen,
maar nu loop de motor bij ongeveer 3000 toeren erg beroerd
ik heb alles weer los gehaald en op nieuw er op gezet.
maar nu komt het.... waar zit in godsnaam de makering van de krukas...????
de nokken as is duidelijk maar ik kan het niet vinden van de kruk as,
wie weet hoe de krukas moet staan.
vrg,
Alex
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[url=http://img40.imageshack.us/i/vsp1743.png...][img]http://img40.imageshack.us/img40/4737/vs...[/img][/url]
[url=http://img40.imageshack.us/i/vsp1747.png...][img]http://img40.imageshack.us/img40/1499/vs...[/img][/url]
Gr. paul
[quote=paulkelder][url=http://img40.imageshack.us/i/vsp1743.png...][url]http://img40.imageshack.us/img40/4737/vs...[/url][/url]
[url=http://img40.imageshack.us/i/vsp1747.png...][url]http://img40.imageshack.us/img40/1499/vs...[/url][/url]
Gr. paul[/quote]
oke dan...super bedankt
het staat dus bij mij echt verkeerd, hebben weer wat te sleutelen
nogmaals bedankt, ik laat nog even weten hoe het afloopt
alex
15 jaar
succes...
Gr. paul
Is deze tekening specifiek voor een cinquecento?
Groet
15 jaar
Heb je hetzelfde probleem Daniel ?
Welke auto/type/motor ?
Anders even een nieuw topic starten om verwarring te voorkomen.
Gr Stefan
15 jaar
zo we zijn bezig geweest vanavond,
we zijn er achter gekomen dat ook de bougies en de kabels hakiewakie zijn,
morgen eerst nieuw setje kopen en dat proberen
als dat ook niet goed is dan haal ik de riem en de rol er weer af en zal het op nieuw monteren
want het vreemde is dat het verder wel goed loopt, alleen boven de 3000 tpm is het bar en boos
ik denk zelf als de timing niet goed zou zijn dan is het van af het begin niet goed en dat is het just wel,
tot nu aan toe :
motor start prima....
3000 tpm nog niet veel aan de hand
3500 begint de elende veel geprutel en stotter,
en....soms volle power tot 5500 toeren
maar even later is het hut met een dikke K
morgen een update,
alex
15 jaar
Alex en ik sleutelen samen aan dezelfde wagen vandaar mijn reactie..
Bougie's & kabels zijn vervangen.. hij reageert nu wel een stuk beter maar boven de 4000 toeren loopt de auto nog steeds erg beroerd.
Het is alsof hij teveel brandstof krijgt en verzuipt en later weer aanpakt.. bougies waren ook pik zwart.
Iemand nog suggesties?
BVD
15 jaar
zaterdag wordt de cinquecento uitgelezen,
we zijn benieuwd wat daar uit komt,
pas daar na kunnen we weer verder,
@ daniel... anders doen we hem volgende week in de bingo.....ha ha ha
groeten alex \ daniel
15 jaar
[quote=barrel-90]zaterdag wordt de cinquecento uitgelezen,
we zijn benieuwd wat daar uit komt,
pas daar na kunnen we weer verder,
@ daniel... anders doen we hem volgende week in de bingo.....ha ha ha
groeten alex \ daniel[/quote]
vandaag niet gelukt...druk druk met andere dingen..
maandag moet het lukken..
alex
15 jaar
mijn idee als dit is gekomen na vervanging van distributie dat je toch wel effe goed moet kijken of ie op tijd staat voor dat je vanalles gaat vervangen
15 jaar
je hebt gelijk...
maar het stomme is dat de moter het soms wel goed doet...
en soms echt niet goed doet
hij liep voor de vervangingen ook niet echt lekker
normaal moet je met gemak 5000 toeren kunnen draaien zonder problemen.
maar goed ik hoop dat we maandag meer weten
groet,
alex
15 jaar
we zijn er nog niet uit,
ik hoop dat we deze week nog weer een beetje tijd hebben om verder te zoeken
we houden jullie op de hoogte,
alex
15 jaar
Probleem opgelost.
Motortiming deugde niet!
Het hoorde zo te staan als op de 2e tekening van paulkelder staat aangegeven.
Bedankt voor de reacties!
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Cinquecento of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar