Hallo lezers,
Mijn zwager is al diverse malen bij de Fiat garage geweest om het stotteren rond de 1500-2800 tpm te laten verhelpen.
Helaas kon de garage niets aan het probleem doen.
Tot nu toe is alleen door zelf schoonmaken van het injectiehuis het probleem weer voor een dag verholpen. Na goed rondkijken op het forum alhier, lag het veel aan de gas klep potetiometer die in de monopoint carburateur zit, daar willen vaak de koolstof banen van stuk gaan is een veel voorkomend probleem.
Okee: hierop een zgan injectiehuis (compleet) er op gezet.
Na 1 dag goed rijden kwam het probleem weer boven (stotteren)
Wij zijn ten einde raad.
De auto start en loopt stationair en op de snelweg gewoon echt goed.
Wat kan het probleem nog zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
probeer eens andere benzine waar schijnlijk is het oktaan gehalte te hoog of te laag
Helaas Jan, was het maar zo makkelijk.
De auto heeft twee week lang (naar Noorwegen) andere benzine er in gehad. Het maakte geen verschil.
20 jaar
probeer s een ander bougiekabel setje
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar