Dus na de reparatie vervanging distributieriem en lekke koppacking is de probleem ontstaan dat ie inhoud.
Ik heb geen toerenteller dus kan ik ook niet zien bij hoeveel toeren ie inhoud,maar ik heb het idee dat het rond de 2500 toeren zit dat ie begint met inhouden.
Op de snelweg kan ik ook niet harder dan 100.
Iemand enig idee wat het kan zijn? zijn ze mischien een stekkertje vergeten vast te zetten bij de garage??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Al terug geweest naar diegene die de koppakking gedaan heeft? En wat hebben ze daar gezegd?
Jammer genoeg zeggen ze dat het niet aan hun ligt, en dat het waarschijnlijk al voor de reparaties niet goed was.
Discussie van hier tot tokio heeft niks uitgemaakt.
Wat wel opvalt is dat er een enkelpolige stekker los zit achter bij de luchtmassameter in de buurt. Maar ik kan niet zien of ie los hoort of dat ie ergens in moet.
15 jaar
staat de distributie wel op tijd?
Kan je een foto plaatsen van die stekker?
Liep hij eerst wel goed ?
Inderdaad de distributie eens controleren.
Dat het niet aan de garage ligt is wat kort door de bocht..iedereen kan fouten maken natuurlijk.
15 jaar
Hier wat foto`s van de stekker.
De distrubitieriem is er 2 keer afgeweest, dus lijkt me sterk dat het aan de riem ligt
15 jaar
http://img42.imageshack.us/img42/6233/fo...
http://img687.imageshack.us/img687/3245/...
http://img42.imageshack.us/img42/677/fot...
15 jaar
Lijkt wel of die stekker een beste tijd NIET aangesloten is geweest ;)
Kan, maar mischien komt het door vocht dat ie er nu zo uitziet.
15 jaar
Hoe lang is het geleden sinds de reparatie?
2 weken ongeveer
15 jaar
Dan is die stekker echt niet zo smerig ;)
Ik heb de auto laten uitlezen en de volgende melding kwam te voorschijn.
0520A10 Lambda en toerental druk sensor!!
Iemand enig idee waar die druk sensor presies zit? en hoe dat ding eruit ziet?
15 jaar
toerental DRUK sensor ?... niet een vertaal fout(MAP sensor bedoelt oid)? MAP sensor zit meestal op je inlaat spruitstuk bij gasklep of een apart slangetje naar toe
Nee, zo staat het op het papier wat ik van de dealer heb gekregen.
Zou het mischien helpen om de gasklephuis opnieuw in te leren???
15 jaar
Hallo
Het toerentalsensor zit voor het vliegwiel.
Als je voor de auto staat zit hij links onder met 1 boutje vast en de kabel loopt naar boven over de distributie kap naar achteren .
Binnen 10 minuten heb je het vervangen .
Kan wel een oorzaak zijn en anders de lambarsonde of de temmeratuur sensor.
[quote=fiat seicento]Dus na de reparatie vervanging distributieriem en lekke koppacking is de probleem ontstaan dat ie inhoud.
Ik heb geen toerenteller dus kan ik ook niet zien bij hoeveel toeren ie inhoud,maar ik heb het idee dat het rond de 2500 toeren zit dat ie begint met inhouden.
Op de snelweg kan ik ook niet harder dan 100.
Iemand enig idee wat het kan zijn? zijn ze mischien een stekkertje vergeten vast te zetten bij de garage??[/quote]
14 jaar
Klopt, daar ben ik ook achter gekomen, Heb de toerentalsensor en de gasklephuis compleet vervangen en nog steeds zelfde probleem!!
Waar zit de temperatuursensor??
14 jaar
controleer het vacuum gedeelte eens, met name de slangetjes naar de MAP sensor, een lekke vacuum slang geeft het probleem namelijk ook...
Is ook al gecontroleerd.
14 jaar
krukastandwiel en bdpsensorplaat goed controleren of deze niet uitgesleten is tov krukasspie!! gebeurt vaak.dan staat de boel net ietsje van tijd,laat de boel eens goed controleren of dit geen speling heeft!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar