Ja das een makkie. Kogel los draaien en op de zijkant van de arm lostikken. Universeel hoesje halen en met speciaal kogel trechtertje eroverheen trekken. Vastmaken en kogel er weer in en klaar! Liever niet de spoorstang los draaien ivm met extra kosten uitlijnen.
Ja das een makkie. Kogel los draaien en op de zijkant van de arm lostikken. Universeel hoesje halen en met speciaal kogel trechtertje eroverheen trekken. Vastmaken en kogel er weer in en klaar! Liever niet de spoorstang los draaien ivm met extra kosten uitlijnen.
Sytze
19 jaar