Na het scheuren van de kop heb ik een kaal onderblok met kop weer gekocht en deze vervolgens helemaal opgebouwd met de orginele onderdelen brandstofpomp turbo inlaat en uitlaat systeem alles is overgebouwd
nu is het probleem dat ik onder de 2500 toeren weinig kracht heb en als ik onder de 2500 toeren ga rijden lijkt het soms net of de motor verzuipt valt dan bijna dood waar vervolgens een grote wit licht grijs achtige rook wolk verschijnt uit mijn uitlaat na een paar keer met gas spelen is het weer over en kan ik weer verder rijden boven de 2500 toeren prima in orde.
het lampje van de injector op mijn dashbord brand ook!!
kan iemand mij vertellen waar ik dit probleem zou moeten zoeken
zowel oude als nieuwe motor liepen voor de ombouw goed
Geplaatst door franseautomonteur (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Bravo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Bravo of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
jan T (20) PRO, 16 jaar geleden
kevin dat het lampje brandt wijst er natuurlijk op dat er een storing in zit.
laat dit uitlezen dan kom je er achter wat het is en waarschijnlijk waar je moet zoeken.
als je daar niet wijzer van wordt maar dat moet haast wel staat dan de brandstof pomp goed of de riem.
groetjes jan.
franseautomonteur (0) PRO, 16 jaar geleden
ja riem heb ik precies op tijd gezet heb hem nog iets bijgesteld op de schuif gaten inverband met klapperen in het blok (nagelen)
sneeky (0) PRO, 16 jaar geleden
achteraan de inspuitpomp is het mogelijk 2 stekkers te verwisselen, waaronder die van de koudstartactuator op de inspuitpomp.
die moet je even horen trillen als je contact van de wagen opzet.
is die met het rubber kapje erover op voorant vande pomp net achter de collector