👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
ik heb hier een fiat palio van 2003 deze auto maakt veel toeren en zuit nogal wat 1:9
Geplaatst door
al 21 jaar lid
Wat heb je al gecontroleerd of gedaan Marcus? Zo kan je van alles bedenken, maar begin eens met een 4-gastest en lambda controle, temp.signaal ed.
21 jaar
palio's zijn niet zuinig.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Palio of stel zelf een nieuwe vraag.
Wat heb je al gecontroleerd of gedaan Marcus? Zo kan je van alles bedenken, maar begin eens met een 4-gastest en lambda controle, temp.signaal ed.
21 jaar