lichten vallen uit na een 15 tal minuten, contact af en aan en terug lichten
vervangen schakelaar stuur, relais koplampen , opgestuurd en getest bodycomputer en zekeringskast in de auto , ok bevonden
hoofdrelais in zekeringskast motor ruimte, grote zekering van 30 a in motorruimte
iemand een idee, het komt door de warmte, koud altijd lichten ,na een kwartier met lichten aan komt de uitval
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je zou eigenlijk de stroom eens moeten meten. Als de zekering niet stuk gaat zou de stroom niet te hoog zijn, maar kan wel zo hoog zijn zodat de lampen te warm worden.
Alles al vervangen en toch niet opgelost kun je , als je weet hoe groot de stroom is, er evt een weerstand tussen kunnen zetten.
Maar een andere oplossing zou dit kunnen zijn, ledlampen met H7 fitting: https://monkey-parts.nl/gloeilamp-verstr... (weet niet of je H7 of H4 hebt, maar wellicht zijn deze ook in H4 te vinden.)
het zijn h 7 lampen
na de uitval terug aan , branden terug soms5 minuten en soms direct aan en uit, enige niet vervangen is de zekeringsdoos in de motor ruimte
waar zit de massa aansluiting van de lichten ,en hebben beide lichten de zelfde massa aansluiting ?
4 maanden
Zou je niet gewoon een extra relais kunnen plaatsen? Vraagt geen stroom en dan weet je of het daardoor komt. Zekeringkast kan best de oorzaak zijn, en met een relais vraag je dan alleen de stuurstroom en die is heel klein tov een h7 lamp.
vandaag bijpas gemaakt, op het pootje van de koplamprelais een draadje gesoldeerd, aangesloten op een relais met voeding van de grote stekker op de zekeringskast
spoeltje aan de massa en de andere kant aan een draad na contact
schakelaartje tussen de massa draad gezet, lichten branden een goede 20 minuten en dan uitval, schakelaartje aan en de lichten branden vol en blijven branden ,niet oe maar het werkt
4 maanden
Loopt dan geen volle stroom door de zekeringkast, dus ik denk dat in de zekeringkast het probleem zit. Maar zo heb je het omzeilt.
wie schakelt de spanning op het spoeltje uit van de koplamprelais; massa via de body of een plus via de body
body computer en zekeringskast zijn samen opgestuurd om te testen en goed bevonden, helaas probleem was niet weg
4 maanden
kun je data uit lezen of de schakelaar iets door geeft en de body iets door geeft. heb heel laats geen schema maar kijk eens op kabelbreuk bij de zekeringkast onder de kap
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Ducato of stel zelf een nieuwe vraag.
4 maanden