Naar een auto onderdelen zaak gaan zoals Brezan en vragen naar versnellingsbak olie voor een Tipo en dan jaartal.
Om bij te vullen heb ik bij mijn Punto gewoon een dop op de versnellingsbak zitten. En om leeg te laten lopen zal er ergens onder de versnellingsbak wel een plug zitten. Zoiets als onder bij je carter om je motor olie te verversen.
Vergeet trouwens niet je olie op te vangen, en netjes af te leveren bij de gemeente. Misschien ook een tip om te vragen aan de brezan of je de plug na verwijderen moet vervangen door een nieuwe
Naar een auto onderdelen zaak gaan zoals Brezan en vragen naar versnellingsbak olie voor een Tipo en dan jaartal.
Om bij te vullen heb ik bij mijn Punto gewoon een dop op de versnellingsbak zitten. En om leeg te laten lopen zal er ergens onder de versnellingsbak wel een plug zitten. Zoiets als onder bij je carter om je motor olie te verversen.
Vergeet trouwens niet je olie op te vangen, en netjes af te leveren bij de gemeente. Misschien ook een tip om te vragen aan de brezan of je de plug na verwijderen moet vervangen door een nieuwe
21 jaar