👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Ik ben op zoek naar een bedrijf die nog oude type auto-airco kan repareren en evt bijvullen!
Geplaatst door
al 22 jaar lid
voor R12 moet je in belgie zijn
22 jaar
waarom plaats je geen retro fit kit ? zodat je kan vullen met r134a
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Scorpio of stel zelf een nieuwe vraag.
voor R12 moet je in belgie zijn
22 jaar