👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Bij deze een vraag over een ford fiest ztech De auto heeft geen trekkracht, en slaat regelmatig af. Iemand? Groeten
Geplaatst door
al 17 jaar lid
Trek de stekker van de luchtmassa meter er eens af en ga dan weer eens een stukje rijden...
14 jaar
het was inderdaad de luchtmassameter, bedankt
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Marea of stel zelf een nieuwe vraag.
Trek de stekker van de luchtmassa meter er eens af en ga dan weer eens een stukje rijden...
14 jaar