hoi.Wie heeft voor mij tips en evt punten waar ik op zou moeten letten bij de aankoop van een focus station diesel 2002 met 170d op de teller????alvast bedankt voor jullie reactie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ROEST!!!!!
Vooral op de kitnaden van de deuren en achterklep................
Volgens sommige Ford-o-fielen wordt die roest gewoon weer hersteld onder garantie, maar toch.........
Read and weep............
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
17 jaar
reed and weep...oke....dank je voor je reactie.huidige auto is een vectra b met 245 op de teller en de ene na de andere electr storing!Is ook niet wat!Dank je
17 jaar
Vectra B ??!!
Wow, die willen anders ook wel roesten!
Dan ben je met een Focus wel beter af!
17 jaar
enigste roestplekje is by de benzine dop.rest niks eigelyk.motorkap is alleen n slagveld van steenslag.Ik lees slechte ber. over astra diesel vandaar dat ik, na 15 jaar opel ,nu bezig ben met n ford.
17 jaar
motorkap slagveld van steenslag.....gevalletje km knoeien? of toch bumperklevertje?
en een 5 jaar oude auto die al blaren heeft bij de tankdop........mooi laten staan...van de regen in de drup..
of dat ding moet zo goedkoop zijn....dat je er geen breuk aan kan kopen.
let wel op dat de d.riem vervangen is ( moet bij 160.000 km)
kyk alex,daar heb ik wat aan.was volgens my gebeurt die distri riem.dank je.Het roestplekje by de benzinedop is van mn huidige 2001 vectra by the way......en n auto ry je toch mee of laat jy m in je schuur staan arie?????
17 jaar
zeker , men koopt een auto om mee te rijden...maar men geeft toch niet een brok geld uit aan iets wat bij aanschaf al roest.......? zouden veel fabrikanten/importeurs/dealers wel graag zien dat men dat accepteert!!
maar in dit geval is het 'gelukkig' je vectra die roest...
Ikzelf ben tevreden van de Focus, maar NIET van de tddi.
De wagen zelf rijdt erg lekker maar onder de motorkap is het een geklooi.
Problemen zoals vastgekoekte EGR kleppen, waterslangen die scheuren, luchtinlaat tussen turbo en inlaatcollector scheurt ook en als klap op de vuurpijl de inspuitpomp defecten !
De wagen is van mijn vrouw (Focus Clipper Ghia tddi jaar 2000). Zelf rijd ik met een absoluut betrouwbare Japanner, die kraakt en piept wel na 215000 km, maar technisch is hij super betrouwbaar.
Ik zou zelf voor een latere tdci gaan.
David
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar