Ford mondeo 1.8 16v zetec bouwjaar 94 slaat als motor koud is en je weg rijd en na ogeveer 100 meter stopt je rijd dan weer weg en als de motor dan warm is heb je geen last meer bougies +kabels zijn vervangen
stappenmotor vervangen
en de lamda sonde vervangen
Wie heeft er een tip voor mij
Geplaatst door honda_accord (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Mondeo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.
9 Reacties
R.arkes (0) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
honda_accord (0) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
hordijk (0), 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
Siem Bijman (160) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
Gsmfreak (0) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
Jansonius (0) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
vadela11708 (0), 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
honda_accord (0) PRO, 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.
Jos_Joersen (0), 22 jaar geleden
reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.
Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.