Ford Mondeo 1.8: FORD MONDEO 1.8 16V MOTOR SLAAT KOUD AF

Bouwjaar: 1994

Ford mondeo 1.8 16v zetec bouwjaar 94 slaat als motor koud is en je weg rijd en na ogeveer 100 meter stopt je rijd dan weer weg en als de motor dan warm is heb je geen last meer bougies +kabels zijn vervangen

stappenmotor vervangen

en de lamda sonde vervangen

Wie heeft er een tip voor mij

honda_accord

Geplaatst door honda_accord (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Mondeo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

R.arkes (0) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

honda_accord (0) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

hordijk (0), 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

Siem Bijman (160) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

Gsmfreak (0) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

Jansonius (0) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

vadela11708 (0), 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

honda_accord (0) PRO, 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

Jos_Joersen (0), 22 jaar geleden

reactie op de stelling over roetmeten, inderdaad schuilt er een gevaar in het roetmeten bij automaten, NIET als de conditie van de transmissie 100 % is, maar als er oliedruk (als gevolg van kleine lakkage) een koppelling bereikt, b.v. de voorruitkoppeling, dit kan uiteraard ook een andere koppeling zijn , bestaat de mogelijkheid dat deze koppeling gaat slippen omdat de auto stilstaat.

Ik doe het als volgt: krik de aandrijvende wielen op, en plaats de transmissie in zijn neutraal en ga dan roetmeten, een eventuele meedraaiende koppeling gaat nu niet slippen, overigens kan de koppelomvormer een beperkt aantal metingen zonder problemen doorstaan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.