Motor gaat horten en stoten bij warme motor. Indien onder het rijden dan het contact wordt uitgezet en daarna weer direct aan is het heel even over. Je moet de motor echt helemaal warm rijden om de storing te reproduceren. Tevens gaat de motor ook stationair af en toe onregelmatig draaien en slaat af en toe af. Reeds vervangen, uitgewisseld: Bobine, ontstekingsmodule, bougiekabels, brandstofdrukklep, lamdasonse en nokkenaspositiesensor. Heeft totaal niets geholpen het vreemde is dat de uitleescomputer niet is de rekeneenheid kan komen. We kunnen dus geen storing uitlezen.
Kan iemand mij wat hinten geven om op de goede weg te komen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je zou het via de ford dealer kunnen proberen om uit te laten lezen doormiddel van een oudewetse star tester of indien aanwezig fds uitlezen , en probeer ook eens de temp. sensor te vervangen
Is de brandstofdruk al gecontroleerd?.
De omloopluchtregelaar gaat ook vaak defect. Meestal gaat dit gepaard met een te hoog stationair toerental.
uitlezen gaat een beetje moeilijk bij deze computers kan alleen via een omweg
je moet het KAM geheugen uitlaten lezen.
(deze heeft nog geen DTC geheugen)
suc6 dick
kijk even of er geen 3 ampere zekering in je zekeringenkast kapot is...dit is een zekering van het motormanagement die o.a je KAM gegeugen vastlegt....als hij kapot is geeft dit ook problemen met"uitlezen"......vervang hem dan door een 5 ampere zekering. tis maar 2 min werk...maar 't zou toch lullig zijn als je door een defekte zekering nog meer dure onderdelen gaat proberen... succes.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar