auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Ford Transit: Inhouden en tikken TDCI

Bouwjaar: 2002

mijn Transit 125 Tdci, 78000km begint na een poosje rijden heel erg te tikken en in te houden, even gas loslaten en het is weer een poosje weg.
Soms is het zo erg dat je moet stoppen op de vluchtstrook, motor uit en weer starten en er is niets meer aan de hand!!
Dit probleem heeft hij vanaf nieuw, sindsdien is de pomp al
vervangen, div malen verstuivers vervangen, leidingen, tank, filter en noem maar op zijn vervangen.
WDS geeft geen storingen en al div malen software geupdate.
Wie weet wat het is, mijn dealer en ford nl weten het niet.

Geplaatst door

pinto (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Bij de Mondeo (zelfde motor) defecte klepstoters gehad.
Zelfde symptonen.

Dat is fraai,kan je me wat meer info hierover geven, wat is er allemaal vervangen en is dat een grote operatie?
Hij is sinds September uit de garantie en volgens Ford valt het nu onder een coulance regeling waar ik in moet bijdragen!
Dit laatste vind ik vreemd maar dat is hier niet aan de orde.

pinto 0

19 jaar

Coulance? Als een probleem niet binnen de garantieperiode kan worden verholpen, dienen ze dat na het verlopen van de garantieperiode niet opeens onder coulance te laten vallen. Zo werkt dat natuurlijk niet. Kunnen ze leuk proberen, maar pik het niet!

Jelle95 0

19 jaar

Ja dat komt wel goed, maar wat is nou dat verhaal met die klepstoters?
Wil ik graag iets meer van weten!!
En die garantie zet ik desnoots DAS op.

pinto 0

19 jaar

geeft OASIS geen aanwijzingen ( bijvoorbeeld de spanning op de nokkenaspositie sensor verhogen naar 12 volt??

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.