auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Ford S-Max : kapotte brandstofpomp

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16v

mijn s-max bij 118000km starte na een tankbeurt in frankrijk niet meer en na een 15 min sloeg hij weer aan.2 dagen later deed hij t helemaal niet meer, na 1,5 week in franse garage en een nieuwe brandstofpomp deed hij t weer.[750 euro]Dit jaar in italie zelfde verhaal [142000km gelopen] en niet meer aanslaan.monteur uitgelegd dat t waarschijnlijk weer de pomp is.4 dagen later auto met nieuwe pomp opgehaald[dit keer maar 600euro]Je zou denken dat de pomp niet tegen die bio brandstof kan.Maar gisteren zelfde probleem maar dan gewoon voor mijn huis.Er weer een nieuwe pomp in laten zetten en hij zal t weer doen maar eigenlijk vertrouw ik die auto niet meer!!!weet iemand de oorzaak waarom die pompen steeds stuk gaan??????
anwb denkt brandstof
ford heeft geen problemen met de pompen

een review gevonden die ook 2 pompen in 2 jaar tijd moest vernieuwen maar kan geen contact met eigenaar kunnen krijgen.

Wil eigenlijk auto niet kwijt wie weet de oorzaak?????

gr arno

Geplaatst door

arnovan leeuwen +0

al 11 jaar lid

Reacties

op de pomp gaat de stekker van de draadboom van de auto wat overigens maar een kort stukje is wat verder op weer verbonden is met een stekker .ik heb dit stukje door gemeten en hier blijkt in de stekker op de pomp vocht te komen waardoor je sluiting krijgt.hier door verbrandt t stekker gedeelte van de pomp.
Als je t nummer van t korte stukje draadboom aan de dealer geeft om een nieuwe te bestellen zeggen ze dat het gewijzigd is [dus ze weten wel van de problemen]pomp ook maar gelijk vernieuwd hopen dat t nu voorgoed verholpen is.

pomp en bedrading(kort stukje ) vervangen

Aladdin +0
badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford S-Max of stel zelf een nieuwe vraag.