goede avond
ik heb in frankrijk met motor storing gestaan .
eerst hogedruk pomp zenzor .
deze hebben ze vernieuwd .
dit hielp niets , toen wouden ze de hogedrukpomp vernieuwen .(heb deze uit nl laten komen tweede hands)
dit hielp ook niets .
toen wouden ze alles vernieuwen oa:tank , pomp , lijdingen , verstuivers .
ik heb de auto naar nl laten transporteren.
zelf alles getest , cil 2 en 3 veel diesel lek in retoer , heb nozels in engeland besteld en monteerd maar
motor springt nog in noot progamma of slaat af bij 2400 tp/m
wie heeft de oplossing?
j scholten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wat zijn de storingscodes??
gr paddo
ik weet de code niet meer , maar de commerail druk valt weg
gr jan
17 jaar
het kan zijn de je de imv klep defect hebt dan zou je met datalogger moeten controleren of de imv klep op 512%blijft staan zo ja klep vv
hallo john welke klep bedoel je met imv ?
als ik de slang van de variabeleturbo aansturing los neem , trekt de auto niet maximaal maar springt hij ook niet op storing of slaat niet af .
gr jan
17 jaar
de imv klep zit op de brandstofpomp geshroeft echt effe met datalogger signaal controleren
de gasregeleenheid is al vernieuwd .
ik heb 2 losse nozels vernieuwd zou ik de verstuivers opnieuw moeten laten inlezen .
en kan de turbo ook blijven hangen , zodat hij volvermogen blijft leveren .
en dat dan de turbodruk tehoog wordt en op storing springt of nood progamma gaat lopen .
gr jan
17 jaar
als er een foutcode in zit van een verstuiver (klopgrens bereikt) dan krijg je die er alleen maar uit als je de vertuiver(s) opnieuw in programmeerd.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar