Ja,ik heb al veel mogelijkheden bekeken wat deze storing kan zijn,en gedaan wat e.v.t. de oplossing kon zijn
binnen mijn mogelijkheden.Ik heb deze auto nog maar kort en omdat ik aan de vorige in zijn laatste dagen teveel geld ben kwijt geraakt aan garages,ben ik daar huiverig voor.
Mijn auto heeft blijft vaak veel te hoog in de toeren op lpg(g3) als benzine en loopt dan langzaam terug.
Het verbruik is m.i.zeer hoog (1:7).
De meeste e.kontacten heb ik met contactspray ingespoten.De stappenmotor van de vialle gereinigd.
De ? gasklepsensor idem.De auto heeft 3dagen probleemloos gereden:stationair 870 rpm)
Maar het komt onrelmatig terug.Bij de cilinderkop warmtesensor ben ik nog niet bijgeweest (dynamo uitbouwen ?)
De lambda sensor is het waarschijnlijk ook niet als het klopt dat je deze bij 1700 toeren kunt testen d.m.v.
konstant gas.
Gaskabel loopt vrij m.i.Geen valse lucht.N.b:Ik heb hem gekocht van een part. maar daarvoor was het een lease auto. (teller staat weer 0p 8000).
Wie kan me helpen?
Bensi
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je moet de stationaireregelklep even goed schoonmaken en kijken of de gasklep en het gasklephuis goed schoon zijn gr Bas
Alvast bedankt,de gasklep zag er van boven zover ik kon zien schoon uit.Of zit de vervuiling onder de gasklep?Moet ik om het gasklephuis schoon te maken de hele carburateur eruit halen? Ik zal eerst maar beginnen met de stationair regelklep.gr.Bensi.
17 jaar
de rand van de gasklep en waar hij het huis raakt. Je kan kijken of,als je de gasklep met de hand opendoet en dan voorzichtig sluit hij niet een kiertje open blijft staan. gr Bas
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Escort of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar