goeie dag
ik een probleem met mijn honda civic coupe 1.6 uit 1998
zal vertellen van af het begin
er begon een lampi te branden ( motormenestment lampi )
en liep heel laag statoinais rond de 700 kwam er achter dat mijn lambda sonde stuk was de voor verwarming
nou nieuwe lambda sonde gemonteert en lampi ging uit en maar toen begon die te rooke uit de uitlaat
en ik ging co meten voor de apk en kwam er achter dan die 10.00 was en hij hoort onder de 0.30 te zijn
en me lambda sonde was 800 terwijl hij 1.00 moet zijn
nou de ik dacht van dat de lambda sonde de nieuwe niet goed was ik heb hem door gemeten en alles is goed hij pingelde goed en de voor verwarming werk goed
du sj emoet veder gaan kijken en uit voor zorg heb ik een nieuwe tempratuur sensor vervangen
en nieuwe bougie.s vervangen maar de klacht is er nog steeds en de katilisator ziet er goed uit kan zo via
de lambda sonde in gang in de cat kijken
wat zal het nog kunnen zijn map sensor werk ook goed heb ik gemeten
zal het dan aan de ecu liggen ..?
ik hoor graag wil hem door de apk heen hebben en dat die goed draait hij houd ook af en toe in omdat die teveel benzine krijgt
heeft iemand ervaring of tips wat ik zal kunnen doen
M.V.G Peter Geurs
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb al eens gehoord dat de draden van een imitatiesensor in de stekker een andere bezetting (kunnen) hebben. Ik meen dat dat toen ook een Honda was. Dus nog eens goed controleren.
Orginele lambdasensor of immitatie en orgineel spruitstuk of spaghetti?
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar