close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Honda CR-V 2008: Honda CR_V diesel loopt te hard stationair.

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Motorcode: N22A2, Motorinhoud (cc): 2300, Vermogen (kw): 103

[quote=hellbat]Luchtklep, bij een diesel ?????[/quote]

Het bestaat wel degelijk :)

Gr. Paul

Geplaatst door

NEETH (0)

al 8 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hallo,
Mijn naam is Neervoort
Ik heb twee problemen:
De motor loopt te hard stationair.
De turbo fluit erg.
Nadat de vrijloop polly van de dynamo is vervangen hoorde je de turbo niet meer fluiten.
Echter een dag later was het fluiten weer terug.
De Honda garage weet het ook niet meer.

Graag input .

bvd Dank

NEETH 0

8 jaar

Dus de honda garage komt er niet uit ?
Zou ik eens naar een andere honda garage gaan.
Hoe hard loopt de motor stationair ?
Valse lucht kan beide verschijnselen veroorzaken .

Hallo,

De Honda draad rond de 950 toeren.

Soms bij een stop loopt de motor rustig bij rond de 900 toeren.

Volgende week komt een kennis helpen, we zullen de opmerking meenemen .

Nog bedankt voor de reactie.

NEETH 0

8 jaar

Komt je gasklep goed terug op zijn aanslag ?
50 toeren . lijkt vervuiling .

[quote=kaleido 1]Komt je gasklep goed terug op zijn aanslag ?
50 toeren . lijkt vervuiling .[/quote]

Gasklep bij een diesel?

Highway 670
badge

8 jaar

luchtklep , sorry.

Luchtklep, bij een diesel ?????

hellbat 0
badge

8 jaar

Ben hem even kwijt , kom er nog wel op , bedankt voor de aandacht.

Bedoel je de EGR klep ????

hellbat 0
badge

8 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda CR-V of stel zelf een nieuwe vraag.