ik had een vraagje kheb hier een honda civic coupe 1.5 i (multipoint injectie) (2 ton op de teller, gewoon benzine geen lpg )staan die ongeacht warm of koude motor bij een keer een flinke dot gas geven daarna op een te hoog stationair toerental blijft hangen (zo rond de 2,5 duizend toeren) eerst als je dan de gasklep trug draaide bleef ie weer netjes stationair lopen, maar nu draait ie weer trug en gaattie weer dat hoge toerental lopen?wat kan dit zijn, ik dacht eerst aan een vervuild gasklephuis, maar nu denk ik eerder aan een defecte stappenmotor of iets dergelijks.?wie kan mij helpen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
EACV klep smerig denk ik, regeling stationair toerental.
Je vind de klep achterop je inlaatspruitstuk met 2 slangen erop en een stekker. FF de klep eraf draaien en goed schoonmaken.
Hallo,
Kan je miss even controleren of je hij een foutcode aangeeft?
Met die code kan ik je helpen.Dit kan je zelf,moet je zeker niet in de garage laten doen.
20 jaar
de gaskabel zat gekneld..;-)
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar