inderdaad roest , aan plaatwerk , drempels , ook de onderzijde
goed bekijken .
172000km !! startmotor - dynamo - schokdempers - olieverbruik -
versleten ophangings rubbers - wiel lagers - roest in koplampen -
tuurlijk kan ik de lijst nog langer maken .(doe ik niet)
bekijk de auto goed en maak een lange proefrit , kijk of er geen
blauwe rook uit de uitlaat komt , pakt de koppeling nog goed op
remt ie goed en recht , bij een auto van deze leeftijd en
km-stand kun je vanalles tegenkomen maar hij kan ook net zo goed
nog in orde zijn.
de prijs mag in elk geval niet hoog zijn.
inderdaad roest , aan plaatwerk , drempels , ook de onderzijde
goed bekijken .
172000km !! startmotor - dynamo - schokdempers - olieverbruik -
versleten ophangings rubbers - wiel lagers - roest in koplampen -
tuurlijk kan ik de lijst nog langer maken .(doe ik niet)
bekijk de auto goed en maak een lange proefrit , kijk of er geen
blauwe rook uit de uitlaat komt , pakt de koppeling nog goed op
remt ie goed en recht , bij een auto van deze leeftijd en
km-stand kun je vanalles tegenkomen maar hij kan ook net zo goed
nog in orde zijn.
de prijs mag in elk geval niet hoog zijn.
suc6 tinus
20 jaar