Check engine gaat branden en motor houdt in. Bij file rijden gaat hij plotseling hoger toerental draaien. Bij dealer uit laten lezen. Er stonden diverse foutcodes in. Zelf konden we niet uitlezen met KTS 650. Advies van dealer was om de stekkers naast de accu er af te knippen en door te solderen. Aan de stekkers is niets te zien. Wie heeft hier ervaring mee.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niemand?
Misschien eerst laten uitlezen dat je weet welke foutcode er in zit.
En dan inderdaad toch de stekker van de brandstofpomp er tussen uit knippen en door solderen, er durft wel eens slecht contact op die stekker zitten.
Stekkers er tussenuit en nog problemen
En welke zijn de foutcodes?
We kunnen deze niet met bosch tester uitlezen. Kan het wel via een knippercode? Zo ja, hoe?
Kijk even in het bosch esi naar een andere Hyundai met de zelfde aan sluiting.
De K leiding op de data leiding ecu aansluiten en uitlezen.
Ik heb het al div. keren gedaan zo.
Gr Ron
Geeft storingscode van stationairschakelaar aan. Loopt soms harder stationair. Geeft men een tik op pot-meter, dan zakt hij gelijk weer in toeren. Zou hij hier op in kunnen houden?
Is heel goed mogelijk, de stationairschakelaar en gaspedaalstandsensor zijn in 1 geheel gemaakt, dus kan hij er wel degelijk op inhouden, ik zou hem vervangen.
Waar zit die gaspedaalsensor?
16 jaar
Op het inlaatspruitstuk bij de gaskabel. Wij hebben hem nog vervangen en geen problemen meer.
Bedankt! weet je ook nog wat de kosten waren?
gr.Leo
16 jaar
Ik dacht 200 Euro
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai H200 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar