Als ik mijn contract aanzet krijg ik een.melding dat mijn kofferbak open staat en mijn verwarming springt gelijk op 22graden .
Mijn centrale vergrendeling werk wel vanuit de bediening in het portiek maar niet met afstand bediening .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai i30 of stel zelf een nieuwe vraag.