Ik ben in het bezit van een Hyundai kona van 2018 ik heb het volgende probleem al geruime tijd geeft het tpms aan dat er een storing is ben al diverse malen bij de dealer geweest eerst was het een sensor in de band vervangen alles gereset zij de dealer nog geen 5 km verder weer het zelfde probleem weer terug weer gereset weer op weg ook weer naar plus minus 5 km weer de storing weer terug kreeg ik te horen dat ze het ook niet meer wisten volgens hun blijkt dat de banden sensors niet goed met de boordcomputer te kunnen communiceren dealer zou het verder uitzoeken ben nu 3 weken verder en na diversen telefoontjes dat ze er mee bezig zijn wat gebeurt er nu laatst ik ben op weg en ineens geeft hij aan dat de storing er uit is en dat was ook het geval tot we 10 km verder waren weer in storing hoop dat iemand van de professionals misschien iets meer ervaring met deze storing heeft
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heeft de dealer al contact gehad met de importeur? En zo ja, wat zegt die?
Uiteindelijk is het een garantie geval en moet de dealer het oplossen - hoe dan ook.
Want over iets meer dan 3 jaar wordt de auto er bij de APK op afgekeurd. Die levensduur van de auto is veel te kort.
Als ze het niet weten gaan ze maar onderdelen van het systeem vervangen, bijvoorbeeld de ontvanger van de signalen aangezien ze zelf zeggen dat de sensoren niet goed communiceren (zelfs als ze nieuw zijn).
Of ze nemen de auto maar terug.
Maar je moet wel voet bij stuk houden en schriftelijk een oplossing eisen binnen een redelijke termijn (enkele weken).
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Kona of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar