Op het dashbord stond de meter in het rood. De bovenste radiatorslang was heet en stond onder behoorlijke druk,terwijl de onderste slang koud aanvoelde.Ik heb hierop de thermostaat en de waterpomp vervangen,later bleek ook dat de sensor van de thempartuur meter lekte Ook deze heb ik vervangen Maar naar 5 minuten de motor te hebben laten lopen,liep meteen de thempratuur weer in het rood op het dashbord De kachel in de auto wordt warm maar de vin slaat niet aan.En ook nu weer blijft de onderste slang koud aanvoelen Als ik de stekker van de sensor aftrek gaat de vin wel lopen Ik heb geprobeerd om het systeem te ontluchten Maar geen verandering
Met vriendelijke groet Piet
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lijkt op een verstopte radiateur. Ooit een of ander middel gebruikt om een lek te dichten?
Hallo Old Ford
Is bij mij onbekend of er een middel is gebruikt De auto is net aangeschaft en de history is onbekend Ik heb net de thermostaat eruit gehaald en de onderste slang wordt nu wel warm Ook de kachel wordt warm maar helaas schiet de theperatuur meter ook nu weer in het rood Ik zal morgen de radiateur loshalen en doorspoelen Ik heb net contact gehad met een monteur en hij vertrouwd de theperatuurmeter op het dashbord niet helemaal Ook zou het mogenlijk zijn dat ik een verkeerde sensor erin heb gezet Het rare is dat de koelvloeistof in de radiateur niet kookt Wordt vervolgd
14 jaar
Zou ik toch maar met een CO-snuffelaar de koelvloeistof laten testen.
Als de koppakking lek is en je doet niets, dan ben je verder van huis.
We hebben vandaag met een temperatuur meter het water gecotroleerd,bij 85 graden sloeg de vin aan en daalde de temparatuur Op het dashbord stond de meter zwaar in het rood.Wij vermoeden dat er een massa probleem is dit ivm dat de brandstof meter ook niet werk Ook zou het mogenlijk kunnen zijn dat de meter op het dashbord zelf kapot is Heeft iemand mischien een idee hoe ik dit kan controleren zonder eerst een nieuwe meter aan te schaffen.
14 jaar
Temp meter is stuk !!
Ik heb het zelfde probleem gehad met de temp.meter. Ik heb toen geinformeerd, maar is lastig om dit probleem op te lossen. Ik heb er vervolgens een aparte temp. meter tussen gezet. Was zeer eenvoudig aan te sluiten via de radiatorslag. Zo had ik in ieder geval de juiste temp. Brandstofmeter werkte bij mij wel normaal.
Kosten, 40 euro.
14 jaar
Contact gehad met een autodemontage bedrijf,as zaterdan ander klokkenpaneel proberen Ben benieuwd hoe het dan verder gaat
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Atos of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar