Tijdens een stadsrit liep de motor temperatuur ineens hoog op van een 4.7l v8 grand cherokee.
na opnieuw gestart te hebben liep de motor op 6cil. i.p.v. 8cil.
Na wat onderzoek bleek dat de sleper tussen hydraulische stoter en uitlaatklep van cil.1 en cil. 2 er tussen uit waren gevallen.
mijn vraag is , is de hydr. stoter stuk waardoor er veel klepspeling ontstaat??? of is er wat anders aan de hand, de dealer weet het niet.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Beste ruud ik heb het ook wel is een meegemaakt met 6 en 4 cilinder jeep motoren , de stoter werkt niet goed daardoor valt de stoterstang ernaast . Je kan de stoters vervangen maar je kan ook een motorolie flush gebruiken dat wil ook nog wel eens helpen
MIJN COLLEGAS ZIJN ER VERDER MEE BEZIG GEWEEST OMDAT IK MET VAKANTIE WAS. MAAR HET SPOELEN VAN DE MOTOR ZOUDEN WE ALS EERSTE GAAN DOEN ALS DE MOTOR WEER OP 8 CIL. LOOPT. EVEN GOED BEDANKT JOHN
http://img376.imageshack.us/img376/9553/..." border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />
probleem is gevonden de klepzittingen zijn verzakt waardoor de klep lager stond waardoor de tuimelaar er tussenuit is gevaalen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jeep Cherokee of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar