Omdat de achteruit niet meer werkte heb ik de automaat ter revisie aangeboden.
Nu ben ik al verschillende uren aan het proberen om de koppelomvormer te bevestigingen aan het vliegwiel echter
ik krijg het niet voor elkaar. Krijg de bouten niet in de koppelomvormer.
De gereviseerde bak is oké met het juiste type koppelomvormer. Ik weet dat dit een moeilijk klusje is maar ik begin nu
toch de twijfelen of ik iets over het hoofd heb gezien.
Heeft er iemand ervaringen met bovenstaande en is er misschien een speciaal trucje om de bouten er fatsoenlijk
in te krijgen?Alvast bedankt.
Groetjes Peter v. Dijk
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zit er niet meerdere gaten in het vliegwiel dat je de verkeerde gaten hebt?
Zit de kopelomvormer goed in de bak? Als deze niet juist in de bak zit en je hebt de bak al tegen de motor geschroeft is de bak nu weer kapot.
Beste Moderator,
Bedankt voor de tip maar dat is het echt niet!
Waarschijnlijk de verkeerde koppelomvormer(niet hetzelfde als de 4.0L) en daarom houd ik ruimte tussen het vliegwiel en de koppelomvormer.
14 jaar
Probleem opgelost! Verkeerde koppelomvormer.Oude vandaag 'ter plekke' laten reviseren en voilà het past!!
Mensen toch bedankt voor het meedenken! Groeten v. Peter alias Bankschroef.
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jeep Cherokee of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar