Ik heb de defecte koppelingscilinder op de bak vervangen en krijg nou met het ontluchten geen druk op de leiding.Kan ook geen lekkage constateren op beide cilinders...Ik blijf met de voetkoppeling pompen zonder resutaat (geen tegendruk) reservoir blijft ook op hetzelvde pijl zitten! Weet iemand hier aub raad mee B,V.D
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Colin ; De remvloeistof zit hoog en de koppeling laag .... dus als je de ontluchtingsnippel los draait moet het al vanzelf naar beneden zakken . Er zijn sytstemen waarbij het moeilijk gaat . Zet een blokje onder het koppeling-pedaal en kijk of het nu wel wil stromen. Proef 3! Doe een doorzichtig slangetje op de ont.l.nippel van het voorwiel wat het dichtst bij is en druk via de rem de vloeistof van onder naar boven door het koppeling systeem. Houd het niveau van de vloeistof in de peiling. Draai anders onderweg van boven naar beneden de koppelingen los om te zien waar de verstopping zich bevindt. Slangen lossen inwendig wel eens op !!!! Succes.
Ik heb een probleem met de koppelingscilinders van mijn lancia kappa... Ik heb beide cilinders vervangen en de vloeistof leidingen zijn ook vervangen. En ik krijg het gewoon niet ontlucht.. Wat is hier het mogelijke probleem van?.. Moet ik de werkcilinder niet vast maken aan de versnellings bak? Ik ben ten einde raad... Moet het probleem snel oplossen! moet komende week naar de APK... B.V.D
13 jaar
Colin komt er uit de ontluchting vloeistof of blijft er ergens een luchtklok aanwezig? Probeer het van onderaf d.m.v het remsysyteem . Via een van de voorwielen blaas je vloeistof door de koppelingcilinder omhoog. Houd het vloeistofpeil van beide in het oog ,anders blijf je bezig . Succes.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Lancia Kappa of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar