close auto

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Lancia Delta: verstandig??

Bouwjaar: 1998

hallo beste mensen

kan je een lancia delta 1.6 hpe met g3 214000km orgineel zeggen ze
maar geen boekjes
wel uitdraai n.a.p. evt
maar dat kan ook niet altijd even vertrouwd zijn
dat wordt pas geregistreert hier in nl
en als de auto uit bv duitsland komt
in 2000 zeg maar of 2003


maar ik hoor dat er flinke reparatie kosten kleppen etc aan kan komen ivm gas installatie

is het nog steeds bij lancia zeg maar tweedhands veel luxe voorweinig geld
maar motor na zeg maar ca 150000km versleten
bvd ruud

Geplaatst door

q61 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hoop KM's inderdaad maaar wel heel fijne auto's! als je wilt weten of hij geïmporteerd is moet je even kijken bij www.rdw.nl en dan voertuiggegevens opvragen. Aan de hand van het kenteken kan je dan de kentekengegevens opvragen. (of heb je de papieren?)

Datum deel 1 en datum ingebruikname NL hetzelfde dan is het een originele NL auto. En wanneer is deel 2 ingegaan? Geeft aan hoe lang de auto al van die eigenaar is of hoelang hij al ergens staat. APK nog geldig of al verlopen? Allemaal tekens dat hij al (te?) lang bij een bedrijf staat.

Alex218 0
badge

19 jaar

Ja Ruud het klopt eigenlijk wel dat de kleppen er bij 160.000km uitliggen op LPG. Tenminste mijn ervaring is dat de 1.6 16v Fiat motoren (want dat zijn het) er niet echt tegen kunnen. Misschien zijn er nog anderen die deze mening delen, of juist niet.

Het zijn wel heerlijke auto;s dat zeker!

Wij hebben een 1.6 16V in onderhoud gehad die 480000km deed. 1 keer kleppen vervangen (bij ongeveer 160000km begonnen, dan cilinderkopsmering opgezet en geen problemen meer!), maar dat kwam door heel intensief rijden. Verder hebben ook een multipla die nu boven de 200000km zit en nog altijd geen problemen met die kleppen.

(bij ongeveer 160000km begonnen, dan cilinderkopsmering opgezet en geen problemen meer!) Dit begrijp ik niet helemaal. zou je dat nog eens kunnen uitleggen?

[quote=JosvandenBrink](bij ongeveer 160000km begonnen, dan cilinderkopsmering opgezet en geen problemen meer!) Dit begrijp ik niet helemaal. zou je dat nog eens kunnen uitleggen?[/quote]
De cilinderkop is dan wel hersteld geweest. Naadien heeft hij het MET cilinderkopsmering nog tot 480000km uitgehouden, dan is de motor gesneuveld.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Lancia Delta of stel zelf een nieuwe vraag.