Ben eerste eigenaar van een Kappa 2 ltr. bj. 2000. Bij 209.000 km. heb ik de koppelingsplaat en de beide hulpcilinders laten vervangen. Ben er van overtuigd dat dat zorgvuldig is gebeurd.
Het oude probleem, de vrije slag van de koppelingspedaal was veel te beperkt,( ca 1á 2 cm) is niet verholpen. De auto komt bij normaal toerental schokkend op gang en in file is het vervelend rijden. De garage zoekt naar een oplossing, maar dat blijkt moeilijk.
Kent iemand het probleem én de oplossing?
Zou er blij mee zijn.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zeker weten goed ontlucht,en kun je bij deze auto de koppeling niet afstellen door de stift die in je hoofdcilinder gaat,bij sommige auto's zit daar namenljk een stelmogelijkheid dan kun je die stift langer of korter maken
Dank voor je reactie. Hoe weten we of de stift verstelbaar is?
14 jaar
dat zie je,dan zit er een dubbele moer op of je ziet wat draad,als hij gewoon niks meer is als een gladde stift zal hij niet verstelbaar zijn
14 jaar
Heb je nog een suggestie in het geval er geen verstelbare stift in zit?
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Lancia Kappa of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar