👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hier een update zodat jullie het hopelijk gaan snappen..
Ik heb voordat de kop eraf ging nog eens de GT gestart zodat ik zeker wist dat ie het deed voordat de kop eraf ging om te vlakken.
Nu is de kop gevlakt en alles is weer netjes erop gezet.
Alle kabeltjes zijn weer zoals ze horen aangesloten.
Alle stekkers zijn weer geplaatst...
Alle massa punten zijn opgeschuurd en vastgemaakt.
Hij staat beneden en boven netjes op tijd.
De rotor staat juist
De bougie kabels zitten juist..
De lmm puntjes zijn niet verbogen en goed schoon..
Alle bougies hebben een sterke vonk (nieuwe bougies)
Hij krijgt benzine
Met gasklep open ploft ie en zuigt ie naar lucht..
Er zit een goede volle accu achter...
Er is dus helemaal niks veranderd... Alleen de kop is gevlakt
Maar hij wil niet starten :(
Oh ja, het is een Mazda 323 BG GT 1.8 16v, kenteken YY-35-PH
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Gezien het feit dat de motor ploft tijdens starten lijkt het erop dat de distributietiming niet goed staat en/of bougiekabels verkeerd aangesloten.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar