hallo
nu zit ik in twijfel , moet deze motor een 2.0 115 pk kleppen worden gesteld of doen ze dit automatisch zelf
overigen hij rijd verders goed en heb al 80.000 gereden en merk geen verschil eigelijks maar graag voor de zekerheid wil ik het weten
Geplaatst door ulbert (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mazda 626? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 Reacties
John Hommen (0) PRO, 8 jaar geleden
Wat voor type 626 heb je ? Graag chassisnummer.
ulbert (0), 8 jaar geleden
heb een exclusieve van 2002 en het is een 2.0
John Hommen (0) PRO, 8 jaar geleden
Maar zo weet ik nog niet welk type/model. Moet de 4e en 5e letter van chassisnummer hebben voor type/model.
ulbert (0), 8 jaar geleden
zal ik even zoeken op het kenteken ik kom erop terug
Jack T (0) PRO, 8 jaar geleden
Aan het bouwjaar te zien is het een GF, en deze heeft geen hydraulische klepstoters.
Gr. Jack
ulbert (0), 8 jaar geleden
zoals mij oude mazda van bj 97 had het wel en de motor lijkt precies op elkaar ,maar zal even de chasisnummer zoeken
Hans4040 (330) PRO, 8 jaar geleden
Kleppen stellen;
Koud, inlaat 0.23-0.30 mm
koud uitlaat 0.23-0.30 mm
ulbert (0), 8 jaar geleden
jmzgf14f , heb inmidels 80.000 gereden en hij rijd nog super dus ik snap dat niet
John Hommen (0) PRO, 8 jaar geleden
Dat zal dan toch kleppen stellen worden. Erg belangrijk bij deze motoren. Elke 30.000 km.
ulbert (0), 8 jaar geleden
[quote=John Hommen]Dat zal dan toch kleppen stellen worden. Erg belangrijk bij deze motoren. Elke 30.000 km.[/quote]
ja maar de motor loopt als een zonnetje en hoor ook geen tikken , maar ik zal eens zien omdat ik niet begrijp dat mijn oudere mazda van 97 het niet hoefde
klenghost (0), 8 jaar geleden
elke 30.000km stellen ?? lijkt me sterk,
ik denk dat je controleren bedoelt ;)
op benzine hoeven ze praktisch niet gesteld te worden.
op lpg is het wat vaker, maar tot op heden heb ik bij mij GF en GW nog nooit gesteld (mischien de vorige eigenaar)
de GF hadden we van 174000 tot 256000km gereden en is alleen normaal olie onderhoud aan gedaan.
ge GW hebben we van 264000 km en staat nu op 308500km in die tijd nog geen kleppen gesteld. niets aan te merken (is overigens een LPG KOP)! (erg belangrijk daar de niet LPG koppen meer/vaker gesteld moeten worden indien er op lpg gereden wordt.