👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Wie kan mij verklappen wat de klepspeling is van een mazda 323, en moeten deze koud of warm gesteld worden ??? Groet....
Geplaatst door
al 17 jaar lid
Warm stellen. In- en uitlaat op 0,30 vr.gr. Theo
17 jaar
Super.... harstikke bedankt!!!! groeten Marc!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
Warm stellen. In- en uitlaat op 0,30
vr.gr. Theo
17 jaar