👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Beste forum leden wie kan mij wegwijs maken bij het vervangen van de shuifschakelaar t.b.v. blower. 323 f BA 1997
Geplaatst door
al 15 jaar lid
Mag ik vragen waarom. Doet de blower het in de hoogste stand en niet in stand 1 of 2 of 3. Meestal is de kachelweerstand stuk.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
Mag ik vragen waarom.
Doet de blower het in de hoogste stand en niet in stand 1 of 2 of 3.
Meestal is de kachelweerstand stuk.
15 jaar