Mercedes-Benz C-Klasse: 6 cil loopt op 4 cil

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.8

Ik heb een probleem met een c klasse van 1994 met een 2.8 (6 cil) die op 4 cil loopt
bougie's vervangen maakte geen indruk bleek bobine defect vervangen motor liep perfect 600km verder zelfde probleem en ook zelfde bobine nieuwe geplaats probleem is niet opgelost comp. uitgelezen geeft indedaad ontst. probleem aan gewist maar probleem blijft wat kan dit wezen

dupl-u-11086-5dd14a2876f96+solo

Geplaatst door dupl-u-11086-5dd14a2876f96+solo (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

Chanmaster (0) PRO, 17 jaar geleden

Ontstoringscondensator vervangen. Bevind zich op de plus van de bobine naar massa toe.

Succes

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Chanmaster]Ontstoringscondensator vervangen. Bevind zich op de plus van de bobine naar massa toe.

Succes[/quote]
waar dient deze Ontstoringscondensator voor chanmaster......? zou dit het probleem zijn waarom de auto op 4 cilinders draait..

''je vind jezelf toch een technicus''

paul,

Santa (0), 17 jaar geleden

Volgens mij heb je MEER kans op succes met vervangen van bougies en/of bougiekabels.
Uiteraard EERST maar ff laten meten op de scoop.

Chanmaster (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=paulkelder][quote=Chanmaster]Ontstoringscondensator vervangen. Bevind zich op de plus van de bobine naar massa toe.

Succes[/quote]
waar dient deze Ontstoringscondensator voor chanmaster......? zou dit het probleem zijn waarom de auto op 4 cilinders draait..

''je vind jezelf toch een technicus''

paul,[/quote]
Komt vaker voor, zal de laatste ook niet zijn.

Geert

Chanmaster (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Santa]Volgens mij heb je MEER kans op succes met vervangen van bougies en/of bougiekabels.
Uiteraard EERST maar ff laten meten op de scoop.[/quote]
Natuurlijk Santa, normaal zet ik er de osciloscope op om de onsteking zichtbaar te maken maar online gaat dat een beetje moeilijk. Ook over die apparatuur heb ik meervoudig beschikking.
Wat we hier aan het doen zijn is puur theoretisch waardoor er vaak meerdere opties komen. Niks mis mee hoor!

Geert

dupl-u-11086-5dd14a2876f96+solo (0) PRO, 17 jaar geleden

probleem gevonden helaas bleek de computer defect eindtrap ligt er uit wie heeft er nog een liggen

Santa (0), 17 jaar geleden

Zie je nou wel, Chanmaster?
METEN IS WETEN EN GISSEN IS MISSEN..........

Toch fijn dat je nu in ieder geval de oorzaak te pakken hebt, John!

sytze (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Santa]Zie je nou wel, Chanmaster?
METEN IS WETEN EN GISSEN IS MISSEN..........

Toch fijn dat je nu in ieder geval de oorzaak te pakken hebt, John![/quote]
Nou Chanmaster ziet niks meer hoor!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.